Dag 16 : 18 augustus Ucluelet - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Gerard Heijstek - WaarBenJij.nu Dag 16 : 18 augustus Ucluelet - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Gerard Heijstek - WaarBenJij.nu

Dag 16 : 18 augustus Ucluelet

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

19 Augustus 2015 | Canada, Ucluelet

Het tweede deel van de “Wild Pacific Trail” staat op het programma. We doen het rustig aan en vertrekken pas om 10.00 uur uit het appartement. Terwijl ik de auto aan het inladen ben steekt een ree met haar jong over. Ik loop er naartoe en maak wat foto’s. Ze vindt het ok en laat zich gewillig fotograferen. De dieren zijn duidelijk gewend aan de aanwezigheid van mensen. De afstand van het tweede gedeelte van de Trail is ruim 14 kilometer. De Trail loopt langs de Stille Oceaan en voert ons langs kliffen met mooie uitzichten en door een prachtig stuk ongerept bos. Ook hier is een gedeelte “ancient forest”. Er staan oude, grote cedar bomen. We nemen de tijd voor deze wandeling omdat we geen andere activiteit hebben gepland. Onderweg een picknick op een bankje met uitzicht op de oceaan. Wat wil je nog meer dan een boterham met pasta choco en een flesje water op zo’n prachtige plek. Na een klein uurtje lopen we weer door. Om 15.00 uur komen we terug bij onze auto. Tijd voor een terrasje voor een koud pilsje. We vinden een pub bij de haven. Ik een Kokanee beer en de rest is non-alcoholisch. Ben ik echt verslaafd?
Op de terugweg weer even langs de supermarkt om daarna de rest van de dag lekker te relaxen in ons appartement. Op het balkon zien we de ree weer voorbij lopen en een eekhoorn in de boom drukdoende om voedsel te vergaren.
Verder lekker gehangen, tv gekeken, en mijn waarbenjij bijwerken. Nog even een wit wijntje en dan naar dromenland.

• 19 Augustus 2015 - 13:55

Myron:

Hahaha, die boterham chocopasta blijft terug komen. Geweldig haha. Zo lekker hollands :p
    Lijkt me geweldig om al die wilde dieren zo rond je huis te hebben. De enige wilde dieren die hier rond het huis zijn zijn; wespen, spinnen en enorm veel vliegen haha. Niet erg spannend dus. Ben benieuwd naar de foto's.

Love jullie!!! Xxx

• 19 Augustus 2015 - 23:00

Raymonda:

Hallo allemaal,
    Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's.
    Jullie treffen het ook wel met het weer!
    Wij gaan morgen naar de camping,het wordt hier ook weer
    lekker temperatuurtje.
    Vanaf welke stad vliegen jullie weer naar huis?

nog een fijne tijd daar in Canada

• 20 Augustus 2015 - 13:15

Doon: